מאוד פשוט- מבצעים הזמנה באתר, מקבלים אישור הזמנה, נציג יצור אתכם קשר עד שעה לפני הגעה, יאסוף את רכבכם בפתח הטרמינל, כשתנחתו ניצור איתכם קשר ונציג יחזיר לכם את הרכב באותו מקום.
350 ש"ח עד 5 ימים, כל יום נוסף – 50 שקלים.
הימים נספרים לפי יממה , מעל 6 שעות ביממה האחרונה יתווסף חיוב ליום נוסף.
חיפוש אחר מקום חניה בנתב"ג לוקח הרבה מזמנכם היקר ויכול להיות יקר למדי. דמיינו את המאמץ הכרוך בנסיעה באוטובוסים צפופים עם המזוודות והילדים, תוך שאתם מרגישים מתוחים מכך שלא הבטחתם לעצמכם מקום חניה קרוב לטרמינל, או גרוע מכך, שלא מצאתם מקום חניה בכלל. בחרו ב-Wepark, ותתקבלו ממש בכניסה לטרמינל על ידי הנציג שלנו, שיעזור לכם באדיבות, ויבטיח שהחופשה שלכם תתחיל בנימה רגועה.
לא צריך לחכות , נציגנו יחכו לכם ויהיו איתכם בקשר טלפוני.
המחיר כולל את השירות והחנייה.
התשלום נעשה לאחר החזרת הרכב . ניתן לשלם במזומן או אשראי.
כן , לעדכן את שירות הלקוחות.
בהחלט, תוכלו לבחור מהיכן הנציג יחכה לכם, וכמובן לעדכן אם יש שינויים בפרטי הטיסה בשירות הלקוחות בוואטספ.
מומלץ להזמין את השירות כמה שיותר מוקדם, ניתן להעזר בשירות הלקוחות במקרים דחופים.
כן , 350 ש"ח לעד 5 ימים.
כל יום נוסף בתשלום 50 ש"ח.
אנחנו פועלים בנתב"ג 24/7 המוקד זמין בימים ראשון עד שישי בשעות
09:00-18:00 , אנחנו משתדלים לתגבר שעות השירות ניתן לפנות בכל שעה ונחזור בפרק זמן המהיר ביותר.
אין הגבלת זמן ,מספקים שירותי חנייה 24/7 כולל שבתות וחגים.
בהחלט , ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות למנוי עסקי.
אפשר להתקשר מכל טלפון למספר 053-320-2525, כמובן שמומלץ להערך מראש לטיסה לוודא שיש סוללה, ברגע הנחיתה להוריד מצב טיסה.